Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.
Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.

Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech

Komisja
charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.<br>Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r. Zasady działalności reklamowej w programach Polskiego Radia i Telewizji i późniejsze unormowania. Poza tym Polska jest członkiem Rady Europy i musi brać pod uwagę normy prawne, tworzone w ramach tej organizacji. Stosowanie się przez poszczególne kraje do tych zasad reklamy telewizyjnej jest kontrolowane przez Komisję Europejską. Następujący przykład przedstawia jedną z możliwych reakcji na niewłaściwą reklamę.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Komisja Europejska a reklama we Włoszech&lt;/&gt;<br><br>Komisja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego