Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.16 (3)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
można w tym, że w przeciwieństwie do innych twórców world music (współczesna muzyka etniczna) nie przerabia tematów ludowych, tylko własne kompozycje aranżuje tak, by nabrały "ludowego charakteru". W jego utworach można odnaleźć turecki rytm, bułgarskie czy gruzińskie wokalizy oraz grecką melodykę.
Przegranymi okazali się wykonawcy węgierscy. O ile Vondrackova czy Pugaczowa potrafiły się przystosować do realiów świata posocjalistycznego, o tyle mało kto już dziś pamięta popularne niegdyś piosenkarki Zsuzsę Koncz i Kati Kovacs. Jak twierdzi Danuta Lubecka z redakcji muzycznej Programu I Polskiego Radia, dziesięć lat temu zakończyła się tzw. wymiana między radiofoniami, nastąpił całkowity odwrót i słuch wszelki zaginął po
można w tym, że w przeciwieństwie do innych twórców world music (współczesna muzyka etniczna) nie przerabia tematów ludowych, tylko własne kompozycje aranżuje tak, by nabrały "ludowego charakteru". W jego utworach można odnaleźć turecki rytm, bułgarskie czy gruzińskie wokalizy oraz grecką melodykę.<br>Przegranymi okazali się wykonawcy węgierscy. O ile Vondrackova czy Pugaczowa potrafiły się przystosować do realiów świata &lt;orig&gt;posocjalistycznego&lt;/&gt;, o tyle mało kto już dziś pamięta popularne niegdyś piosenkarki Zsuzsę Koncz i Kati Kovacs. Jak twierdzi Danuta Lubecka z redakcji muzycznej Programu I Polskiego Radia, dziesięć lat temu zakończyła się tzw. wymiana między radiofoniami, nastąpił całkowity odwrót i słuch wszelki zaginął po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego