36 proc.) i akcyjnych (37 proc.).<br>Przydatność do celów zawodowych innych gazet i czasopism jest już, w ocenie kadr zarządzających, znacznie mniejsza. Około 17 proc. polskich menedżerów (bądź traktowanych tu na równi właścicieli i współwłaścicieli) wskazało na <name type="work">"Gazetę Prawną"</name>, około 10 proc. na miejscową gazetę lokalną, a 8 proc. - na <name type="work">"Puls Biznesu"</name>.<br>Przydatność innych specjalistycznych gazet i czasopism jest, w oczach menedżerów, jeszcze niższa: <name type="work">"Murator"</name> - wskazanie 4 proc., <name type="work">"Prawo Przedsiębiorcy", "Gazeta Bankowa" i "Rachunkowość"</name> - po około 3 proc., <name type="work">"Prawo i Gospodarka"</name> - 2 proc., <name type="work">"Businessman"</name> - 2 proc. Ciekawe, że aż 10 proc. przedstawicieli kadr zarządzających biznesem do czasopism, które przydają się w