Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nabywców i dostawców. Wskazuje się w niej na główne atuty konkurencyjne przedsiębiorstwa.
Inne cele przedsiębiorstwa, w tym także cele marketingowe, powinny być ustalane w sposób bardziej szczegółowy. Należy się starać kwantyfikować cele, czyli przedstawiać je w ujęciu liczbowym. Takie ujęcie ułatwia bowiem analizowanie skuteczności działania, czyli stopnia realizacji tych celów.
Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu
nabywców i dostawców. Wskazuje się w niej na główne atuty konkurencyjne przedsiębiorstwa.<br>Inne cele przedsiębiorstwa, w tym także cele marketingowe, powinny być ustalane w sposób bardziej szczegółowy. Należy się starać kwantyfikować cele, czyli przedstawiać je w ujęciu liczbowym. Takie ujęcie ułatwia bowiem analizowanie skuteczności działania, czyli stopnia realizacji tych celów.<br>Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego