Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.
Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej motywacji przedsiębiorstw do tworzenia produktów dla międzynarodowych segmentów rynkowych, istniejących w różnych krajach.
Oczywiście likwidacja barier, o jakich była mowa, wpływa na możliwość produkowania i sprzedaży jednorodnych produktów w skali europejskiej, ale nie jest to jedyny czynnik mający na to
czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.<br> Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej motywacji przedsiębiorstw do tworzenia produktów dla międzynarodowych segmentów rynkowych, istniejących w różnych krajach.<br>Oczywiście likwidacja barier, o jakich była mowa, wpływa na możliwość produkowania i sprzedaży jednorodnych produktów w skali europejskiej, ale nie jest to jedyny czynnik mający na to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego