Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
sprzedano prawie 2 mld litrów wody warte 1,8 mld zł. To o ponad 80 proc. więcej niż osiem lat temu. W tym roku ma być jeszcze lepiej. - Sprzedaż mineralnej rośnie u nas o 30 proc. szybciej niż sprzedaż innych artykułów spożywczych - mówi Mieczysław Kucharski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy". Zdaniem najbardziej optymistycznych ekspertów Polacy docelowo będą kupować 6 mld litrów wody rocznie.

Oznaczałoby to, że za kilka lat każdy Polak codziennie wypije niemal pół litra mineralnej, czyli prawie tyle, ile najbardziej spragnieni w Europie Włosi. Na szczęście nawet jeżeli prognozy się sprawdzą, to z zaspokojeniem naszego pragnienia nie będzie
sprzedano prawie 2 mld litrów wody warte 1,8 mld zł. To o ponad 80 proc. więcej niż osiem lat temu. W tym roku ma być jeszcze lepiej. - Sprzedaż mineralnej rośnie u nas o 30 proc. szybciej niż sprzedaż innych artykułów spożywczych - mówi Mieczysław Kucharski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy". Zdaniem najbardziej optymistycznych ekspertów Polacy docelowo będą kupować 6 mld litrów wody rocznie. <br><br>Oznaczałoby to, że za kilka lat każdy Polak codziennie wypije niemal pół litra mineralnej, czyli prawie tyle, ile najbardziej spragnieni w Europie Włosi. Na szczęście nawet jeżeli prognozy się sprawdzą, to z zaspokojeniem naszego pragnienia nie będzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego