Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
najważniejsza płyta wszech czasów. Pete Silverton z "Sounds" poszedł jeszcze dalej: Jeżeli nie lubicie The Clash, to nie lubicie rock and rolla. To jest prosta prawda.
W Ameryce płyta została wydana dopiero póhora roku później ze zmienioną zawartością utworów- dodano nagrania singlowe. Do tego czasu brytyjskie wydanie albumu osiągnęło w Stanach Zjednoczonych stutysięczną sprzedaż i był to najwyższy nakład importowanej płyty w historii tamtejszego rynku.
Rywalizacja między The Clash i Sex Pistols stanowiła po części świadomą manipulację menedżerów zespołów Berniego Rhodesa i Malcolma McLarena, którzy w ramach sceny punkrockowej chcieli stworzyć dualizm na podobieństwo rywalizacji między Beatlesami i Stonesami. Według tego schematu
najważniejsza płyta wszech czasów&lt;/&gt;. Pete Silverton z "Sounds" poszedł jeszcze dalej: &lt;transl&gt;Jeżeli nie lubicie The Clash, to nie lubicie rock and rolla. To jest prosta prawda&lt;/&gt;.<br>W Ameryce płyta została wydana dopiero póhora roku później ze zmienioną zawartością utworów- dodano nagrania singlowe. Do tego czasu brytyjskie wydanie albumu osiągnęło w Stanach Zjednoczonych stutysięczną sprzedaż i był to najwyższy nakład importowanej płyty w historii tamtejszego rynku.<br>Rywalizacja między The Clash i Sex Pistols stanowiła po części świadomą manipulację menedżerów zespołów Berniego Rhodesa i Malcolma McLarena, którzy w ramach sceny punkrockowej chcieli stworzyć dualizm na podobieństwo rywalizacji między Beatlesami i Stonesami. Według tego schematu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego