Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy RTV
Rok: 2002
rzecz środowiska można znaleźć pod adresem www.sony-europe.com/environment. Zachęcamy do zapoznania się z nimi. Efekty tych inicjatyw i ciągłego unowocześniania technologii są naprawdę imponujące.
Ziemia, powietrze, woda i ogień - cztery elementy, których potrzebujemy do przeżycia. Właśnie od nich wziął się pomysł naszego logotypu związanego ze środowiskiem naturalnym. Symbolizuje on pełne zaangażowanie Sony w działania na rzecz środowiska naturalnego. Obejmują one projekt, produkcję, eksploatację i powtórne wykorzystanie.
Prawa autorskie
Wydawca:
Sony Europa B.V.
Schipholweg 275
1171 PK Badhoevedorp
Holandia
Copyright:
2002, o ile Sony Europa B.V. nie podaje inaczej. Zabrania się reprodukcji dowolnego fragmentu tej publikacji bez
rzecz środowiska można znaleźć pod adresem www.sony-europe.com/environment. Zachęcamy do zapoznania się z nimi. Efekty tych inicjatyw i ciągłego unowocześniania technologii są naprawdę imponujące.<br>Ziemia, powietrze, woda i ogień - cztery elementy, których potrzebujemy do przeżycia. Właśnie od nich wziął się pomysł naszego logotypu związanego ze środowiskiem naturalnym. Symbolizuje on pełne zaangażowanie &lt;name type="org"&gt;Sony&lt;/&gt; w działania na rzecz środowiska naturalnego. Obejmują one projekt, produkcję, eksploatację i powtórne wykorzystanie.<br>Prawa autorskie<br>Wydawca:<br>&lt;name type="org"&gt;Sony&lt;/&gt; Europa B.V.<br>Schipholweg 275<br>1171 PK Badhoevedorp<br>Holandia <br>Copyright:<br>2002, o ile &lt;name type="org"&gt;Sony&lt;/&gt; Europa B.V. nie podaje inaczej. Zabrania się reprodukcji dowolnego fragmentu tej publikacji bez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego