Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
utrudniających komunikowanie i porozumiewanie się". 5. Analiza tematu i ćwiczenie: "doskonalenie umiejętności komunikacji zwrotnej (tzw. feedbacku)".
Drugi dzień zajęć (godz. 9.00 - 17.00)
1. Wstęp do tematu: "Konflikty w zespole projektowym". 2. Analiza tematu i ćwiczenie: "Jak zarządzać konfliktem w sposób budujący, kreatywny i dla korzyści zaangażowanych stron". 3. Symulacja: "Tratwa ratunkowa - o sztuce przetrwania w warunkach konfliktu". 4. Zajęcia warsztatowe i ćwiczenie: "Doskonalenie postawy asertywności oraz umiejętności wpływania na innych". 5. Auto-test: "Mój autorytet przywódczy, czyli jak komunikuję się w zespole projektowym". 6. Ćwiczenie: "Budowanie wieży - jak odnosić sukces w twórczej rywalizacji". 7. Zajęcia warsztatowe: "Budowanie zespołów jako
utrudniających komunikowanie i porozumiewanie się". 5. Analiza tematu i ćwiczenie: "doskonalenie umiejętności komunikacji zwrotnej (tzw. feedbacku)".<br>Drugi dzień zajęć (godz. 9.00 - 17.00)<br>1. Wstęp do tematu: "Konflikty w zespole projektowym". 2. Analiza tematu i ćwiczenie: "Jak zarządzać konfliktem w sposób budujący, kreatywny i dla korzyści zaangażowanych stron". 3. Symulacja: "Tratwa ratunkowa - o sztuce przetrwania w warunkach konfliktu". 4. Zajęcia warsztatowe i ćwiczenie: "Doskonalenie postawy asertywności oraz umiejętności wpływania na innych". 5. Auto-test: "Mój autorytet przywódczy, czyli jak komunikuję się w zespole projektowym". 6. Ćwiczenie: "Budowanie wieży - jak odnosić sukces w twórczej rywalizacji". 7. Zajęcia warsztatowe: "Budowanie zespołów jako
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego