Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
bardzo optymistycznie, podczas gdy tylko 2% odbierało zmiany w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE jako zagrożenie,
- przewiduje się następujące geograficzne kierunki ekspansji w latach dziewięćdziesiątych: 32% - USA (w ostatnich 510 latach - 60%); 27% - Europa Zachodnia (poprzednio 20%); 10% - Europa Środkowo-Wschodnia (poprzednio 2%) i 16% - pozostałe kraje azjatyckie (poprzednio 11%). Tendencją przeciwną do przedstawionej jest wzrost liczby aliansów strategicznych i wykupów przedsiębiorstw, o czym będzie mowa dalej.
Zagrożenie ze strony potencjalnych wchodzących
Ustalając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku trzeba stosować podejście dynamiczne, czyli analizować także możliwe przyszłe zmiany na rynku, które obecną pozycję mogą zmienić. Chodzi tu więc o zidentyfikowanie przedsiębiorstw
bardzo optymistycznie, podczas gdy tylko 2% odbierało zmiany w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE jako zagrożenie,<br>- przewiduje się następujące geograficzne kierunki ekspansji w latach dziewięćdziesiątych: 32% - USA (w ostatnich 510 latach - 60%); 27% - Europa Zachodnia (poprzednio 20%); 10% - Europa Środkowo-Wschodnia (poprzednio 2%) i 16% - pozostałe kraje azjatyckie (poprzednio 11%). Tendencją przeciwną do przedstawionej jest wzrost liczby aliansów strategicznych i wykupów przedsiębiorstw, o czym będzie mowa dalej.<br>Zagrożenie ze strony potencjalnych wchodzących<br>Ustalając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku trzeba stosować podejście dynamiczne, czyli analizować także możliwe przyszłe zmiany na rynku, które obecną pozycję mogą zmienić. Chodzi tu więc o zidentyfikowanie przedsiębiorstw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego