Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 2000
nią cieszyć każdy - bez względu c \na to kim jest i co robi.

zasięg
IDEA swoim zasięgiem obejmuje obecnie największe aglomeracje oraz główne trasy w Polsce. W zasięgu IDEI znajdują się następujące miasta: Warszawa, Trójmiasto, Szczecin, Wrocław, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań, Bydgoszcz-Toruń, Łódź, Elbląg, Konin, Kutno, Olsztyn, Częstochowa, Piotrków Trybunalski i Opole, jak również cztery główne trasy: Warszawa-Gdańsk, Warszawa-Świecko, Warszawa-Katowice, Katowice-Wrocław.
Dalszy rozwój sieci następował będzie w oparciu o standard GSM 900/1800. Do końca 2000 roku dwuzakresowa sieć IDEA obejmie swoim zasięgiem ponad 80% ludności mieszkającej w Polsce.

DODATKOWE SZCZEGÓŁY oferty
IDEA wyróżnia dwie strefy
nią cieszyć każdy - bez względu c \na to kim jest i co robi.<br><br>zasięg<br>IDEA swoim zasięgiem obejmuje obecnie największe aglomeracje oraz główne trasy w Polsce. W zasięgu IDEI znajdują się następujące miasta: Warszawa, Trójmiasto, Szczecin, Wrocław, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań, Bydgoszcz-Toruń, Łódź, Elbląg, Konin, Kutno, Olsztyn, Częstochowa, Piotrków Trybunalski i Opole, jak również cztery główne trasy: Warszawa-Gdańsk, Warszawa-Świecko, Warszawa-Katowice, Katowice-Wrocław.<br>Dalszy rozwój sieci następował będzie w oparciu o standard GSM 900/1800. Do końca 2000 roku dwuzakresowa sieć IDEA obejmie swoim zasięgiem ponad 80% ludności mieszkającej w Polsce.<br><br>DODATKOWE SZCZEGÓŁY oferty<br>IDEA wyróżnia dwie strefy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego