Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
50 akrów (F50+).
Znajomość tych typologii jest dla przedsiębiorstw działających na rynku UE ważna, ponieważ stosując strategię segmentacji rynku dostosowują one swe działania do wymogów różnych grup nabywców. Klasyfikacje w wybranych krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl. 18. Należy również zwrócić uwagę na nowe zjawisko, jakie się rozwija na rynkach krajów Unii Europejskiej, a mianowicie na kształtowanie się tzw. eurosegmentów nabywców, czyli jednorodnych grup konsumentów w całej tej grupie krajów.
Na początku lat siedemdziesiątych została opracowana nowa metoda segmentacji, zwana socio styles. Zastosowano ja po raz pierwszy we Francji w 1972r. Metodę tę wykorzystywano także w USA, a od 1989r. stosuje się
50 akrów (F50+).<br>Znajomość tych typologii jest dla przedsiębiorstw działających na rynku UE ważna, ponieważ stosując strategię segmentacji rynku dostosowują one swe działania do wymogów różnych grup nabywców. Klasyfikacje w wybranych krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl. 18. Należy również zwrócić uwagę na nowe zjawisko, jakie się rozwija na rynkach krajów Unii Europejskiej, a mianowicie na kształtowanie się tzw. eurosegmentów nabywców, czyli jednorodnych grup konsumentów w całej tej grupie krajów.<br>Na początku lat siedemdziesiątych została opracowana nowa metoda segmentacji, zwana socio styles. Zastosowano ja po raz pierwszy we Francji w 1972r. Metodę tę wykorzystywano także w USA, a od 1989r. stosuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego