Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
sklepik oferuje gadżety, które agent może sprezentować z tych okazji klientowi lub jego pociechom. Zacieśniamy dzięki temu kontakty z klientem i umacniamy wzajemne zaufanie - zdradza Anna Rybałtowska z Nationale-Nederlanden. Według prof. Tomasza Gobana-Klasa, socjologa kultury, podobna dominacja pragmatyzmu i materializmu w życiu uczuciowym Polaków to wynik tendencji ogólnoświatowej. - Urzeczowienie stosunków międzyludzkich stało się faktem. Podobnie jak medializacja kontaktów. Zabiegani, z bliskimi rozmawiamy zazwyczaj przez telefon. Jeśli utrzymujemy jakieś kontakty, to pozorne - zauważa prof. Goban-Klas. Główne tematy rozmów w przeciętnych polskich domach - co wychwycili badacze naszych obyczajów - to jedzenie, choroby i oferta telewizyjna. - Na pisanie listów nikt już nie
sklepik oferuje gadżety, które agent może sprezentować z tych okazji klientowi lub jego pociechom. Zacieśniamy dzięki temu kontakty z klientem i umacniamy wzajemne zaufanie - zdradza Anna Rybałtowska z Nationale-Nederlanden. Według prof. Tomasza Gobana-Klasa, socjologa kultury, podobna dominacja pragmatyzmu i materializmu w życiu uczuciowym Polaków to wynik tendencji ogólnoświatowej. - Urzeczowienie stosunków międzyludzkich stało się faktem. Podobnie jak <orig>medializacja</> kontaktów. Zabiegani, z bliskimi rozmawiamy zazwyczaj przez telefon. Jeśli utrzymujemy jakieś kontakty, to pozorne - zauważa prof. Goban-Klas. Główne tematy rozmów w przeciętnych polskich domach - co wychwycili badacze naszych obyczajów - to jedzenie, choroby i oferta telewizyjna. - Na pisanie listów nikt już nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego