Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.
W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1992r. przeprowadzono 130 takich analiz w ok. 60 przedsiębiorstwach. Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku dzięki wprowadzaniu podejścia ekologicznego i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).
Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego
dla środowiska i szukać alternatywnych rozwiązań.<br>W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1992r. przeprowadzono 130 takich analiz w ok. 60 przedsiębiorstwach. Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku dzięki wprowadzaniu podejścia ekologicznego i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).<br>Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego