Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
wewnętrzne.
Występuje nieograniczona liczba problemów badawczych, ulokowanych w przedsiębiorstwie i w jego otoczeniu, których rozwiązanie jest konieczne dla optymalnego zaprojektowania SZJ (w tym miejscu zostaną jedynie zasygnalizowane niektóre z nich). W pierwszej kolejności należy zidentyfikować formułowane wprost i przewidywane wymagania do SZJ, pochodzące od aktualnych i potencjalnych odbiorców wyrobów finalnych. Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje kupna-sprzedaży. Wpływ odbiorców na kształt SZJ może być znaczny, a producent z reguły stoi przed koniecznością poddania się temu wpływowi. W rezultacie powstaje sytuacja, w której projekt SZJ staje
wewnętrzne.<br>Występuje nieograniczona liczba problemów badawczych, ulokowanych w przedsiębiorstwie i w jego otoczeniu, których rozwiązanie jest konieczne dla optymalnego zaprojektowania SZJ (w tym miejscu zostaną jedynie zasygnalizowane niektóre z nich). W pierwszej kolejności należy zidentyfikować formułowane wprost i przewidywane wymagania do SZJ, pochodzące od aktualnych i potencjalnych odbiorców wyrobów finalnych. Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje kupna-sprzedaży. Wpływ odbiorców na kształt SZJ może być znaczny, a producent z reguły stoi przed koniecznością poddania się temu wpływowi. W rezultacie powstaje sytuacja, w której projekt SZJ staje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego