Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
kapelą Piersi i "Czterdziesty pierwszy" Kazika Staszewskiego. Niezależnie od wszelkich różnic jest coś, co łączy te ekspresje. Przede wszystkim skłonność do mówienia na przekór i radykalnie krytyczny ogląd sytuacji.

Anarchista Tymański

Tymański nie ukrywał, że jego piosenki do filmu "Wesele" są próbą powrotu do klimatu płyty "P.O.L.O.V.I.R.U.S.". Film Wojciecha Smarzowskiego pokazuje Polskę tandetną i okrutną, groteskową i głupawą, pazerną na kasę i wiecznie pijaną. Piosenki Tymona mówią w gruncie rzeczy o tym samym: pastisz prowincjonalnego wiejsko-przedmiejskiego gustu nie jest zwykłym znęcaniem się nad umarłą już konwencją disco polo, ale osobliwą podróżą po meandrach
kapelą Piersi i "Czterdziesty pierwszy" Kazika Staszewskiego. Niezależnie od wszelkich różnic jest coś, co łączy te ekspresje. Przede wszystkim skłonność do mówienia na przekór i radykalnie krytyczny ogląd sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Anarchista Tymański&lt;/&gt;<br><br>Tymański nie ukrywał, że jego piosenki do filmu "Wesele" są próbą powrotu do klimatu płyty "P.O.L.O.V.I.R.U.S.". Film Wojciecha Smarzowskiego pokazuje Polskę tandetną i okrutną, groteskową i głupawą, pazerną na kasę i wiecznie pijaną. Piosenki Tymona mówią w gruncie rzeczy o tym samym: pastisz prowincjonalnego wiejsko-przedmiejskiego gustu nie jest zwykłym znęcaniem się nad umarłą już konwencją disco polo, ale osobliwą podróżą po meandrach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego