Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności od stopnia znajomości treści wiadomości, zmiany oceny ważności komunikatu oraz zaangażowania w odbiór wiadomości, wpływu zbioru postaw odnoszących się do treści wiadomości oraz odmiennych jakości w przetwarzaniu informacji w kolejnych etapach kampanii reklamowej.
W odniesieniu do celów zakładanych przez nadawcę, ich realizacja w wyniku komunikacji opartej na wiadomościach reklamowych, z reguły nie jest pełna. Podejmowane przez odbiorcę wybory i zachowania konsumenckie w znacznej mierze wynikają z ocen opartych na względnych porównaniach oferty z konkurencyjnymi propozycjami. Nie są więc efektem celów definiowanych przez nadawcę w stosunku do
przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia koncentracji uwagi odbiorcy w zależności od stopnia znajomości treści wiadomości, zmiany oceny ważności komunikatu oraz zaangażowania w odbiór wiadomości, wpływu zbioru postaw odnoszących się do treści wiadomości oraz odmiennych jakości w przetwarzaniu informacji w kolejnych etapach kampanii reklamowej. <br>W odniesieniu do celów zakładanych przez nadawcę, ich realizacja w wyniku komunikacji opartej na wiadomościach reklamowych, z reguły nie jest pełna. Podejmowane przez odbiorcę wybory i zachowania konsumenckie w znacznej mierze wynikają z ocen opartych na względnych porównaniach oferty z konkurencyjnymi propozycjami. Nie są więc efektem celów definiowanych przez nadawcę w stosunku do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego