Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
tylko goła prawda (włoski komentator pozwolił sobie na "neorealizm kondomowy"; jak wiadomo, w jego kraju na neorealizmie się znają). Dobrze, i co z tego? Owa prawda nie niesie konsekwencji, jak w rekordowo otwartym "Imperium zmysłów" Oshimy; jest tylko środkiem łasego na efekty Chéreau. Pewnie, że innym niż w byle porno "Wacku". W dużej mierze również dzięki osobowości protagonistki (tym słuszniej nagrodzonej w Berlinie): Kerry Fox nie boi się niczego. Szkoda jej jednak na taką gimnastykę.
Kamera filmu wysokiego lotu musi dziś, po trzech dekadach bez cenzury erotycznej, mieć jasny cel wchodzenia między dwa spocone ciała. Zdaje się, wbrew pozorom, że coraz
tylko goła prawda (włoski komentator pozwolił sobie na "&lt;q&gt;neorealizm kondomowy&lt;/&gt;"; jak wiadomo, w jego kraju na neorealizmie się znają). Dobrze, i co z tego? Owa prawda nie niesie konsekwencji, jak w rekordowo otwartym "&lt;name type="tit"&gt;Imperium zmysłów&lt;/&gt;" &lt;name type="person"&gt;Oshimy&lt;/&gt;; jest tylko środkiem łasego na efekty Chéreau. Pewnie, że innym niż w byle porno "Wacku". W dużej mierze również dzięki osobowości protagonistki (tym słuszniej nagrodzonej w Berlinie): &lt;name type="person"&gt;Kerry Fox&lt;/&gt; nie boi się niczego. Szkoda jej jednak na taką gimnastykę.<br>Kamera filmu wysokiego lotu musi dziś, po trzech dekadach bez cenzury erotycznej, mieć jasny cel wchodzenia między dwa spocone ciała. Zdaje się, wbrew pozorom, że coraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego