Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z emitentem sklepowych kart płatniczych Cofinoga. Stali klienci tych sklepów otrzymywali kupony Air France, które można było wykorzystać przy zakupie biletów lotniczych. Efekty tego programu prezes agencji reklamowej Lintas Paris ocenił pozytywnie. Jego zdaniem łączne zakupy typowego francuskiego gospodarstwa domowego powinny przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.
Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.

Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu
z emitentem sklepowych kart płatniczych Cofinoga. Stali klienci tych sklepów otrzymywali kupony Air France, które można było wykorzystać przy zakupie biletów lotniczych. Efekty tego programu prezes agencji reklamowej Lintas Paris ocenił pozytywnie. Jego zdaniem łączne zakupy typowego francuskiego gospodarstwa domowego powinny przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.<br>Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.<br><br>Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego