Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tradycji lub przy tworzeniu określonego obrazu przyszłości.
Prawdziwość. Kryterium tworzenia obrazu określa efekt końcowy zdarzeń związanych z produktem.

Ocena prawdy lub fałszu tworzonego epizodu oparta jest na dwóch podstawowych kryteriach: autentyczności i zgodności z dotychczasowymi doświadczeniami odbiorcy lub standardami stanu idealnego - czyli nie istniejącej obiektywnie wizji, do której dąży odbiorca.
Z punktu widzenia typologii, związanych z produktem podstawowym, wiele kategorii wynikających z analizy możliwych zdarzeń kojarzonych z produktem, tworzy z pewnością nadinterpretację. Jednak z punktu widzenia budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji.
Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia
tradycji lub przy tworzeniu określonego obrazu przyszłości. <br>Prawdziwość. Kryterium tworzenia obrazu określa efekt końcowy zdarzeń związanych z produktem.<br>&lt;page nr=84&gt;<br>Ocena prawdy lub fałszu tworzonego epizodu oparta jest na dwóch podstawowych kryteriach: autentyczności i zgodności z dotychczasowymi doświadczeniami odbiorcy lub standardami stanu idealnego - czyli nie istniejącej obiektywnie wizji, do której dąży odbiorca. <br>Z punktu widzenia typologii, związanych z produktem podstawowym, wiele kategorii wynikających z analizy możliwych zdarzeń kojarzonych z produktem, tworzy z pewnością nadinterpretację. Jednak z punktu widzenia budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji. <br>Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego