Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 11
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
w sezonie o godz. 17.36 i nie na wszystkich stacjach się zatrzymuje. W dodatku doszły mnie słuchy, że w nowym rozkładzie jazdy (czyli niebawem) będzie on kursował jako pociąg pospieszny, a więc zatrzymywał się będzie tylko na dużych stacjach.
Nie ma się co dziwić, że kolej staje się nierentowna. Zmuszają nas do korzystania z innych usług transportowych. Ale niestety, to bardzo drogo kosztuje, około 5 zł w jedną stronę. Przy obecnych zarobkach (dostaję 475 zł netto) 63 zł za bilet miesięczny na pociąg to już dużo. Dlatego gdybym miała doliczyć autobus, później "bus", to zostaje mi na suchy chleb i
w sezonie o godz. 17.36 i nie na wszystkich stacjach się zatrzymuje. W dodatku doszły mnie słuchy, że w nowym rozkładzie jazdy (czyli niebawem) będzie on kursował jako pociąg pospieszny, a więc zatrzymywał się będzie tylko na dużych stacjach.<br>Nie ma się co dziwić, że kolej staje się nierentowna. Zmuszają nas do korzystania z innych usług transportowych. Ale niestety, to bardzo drogo kosztuje, około 5 zł w jedną stronę. Przy obecnych zarobkach (dostaję 475 zł netto) 63 zł za bilet miesięczny na pociąg to już dużo. Dlatego gdybym miała doliczyć autobus, później "bus", to zostaje mi na suchy chleb i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego