Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej i być podporządkowany zarządowi lub dyrektorowi/prezesowi. Prezentowana procedura tworzenia strategii przewiduje 7 kroków, prowadzących do właściwych decyzji, a mianowicie:
Krok 1
Określenie pozycji rynkowej tzw. strategicznych jednostek biznesu SJB, czyli różnych form działania i grup produktów w warunkach Unii Europejskiej.
Krok 2
Opracowanie kierunków strategii dla poszczególnych grup produktowych.
Krok 3
Stworzenie koncepcji finansowania działalności europejskiej, w tym z wykorzystaniem zakupów i przejęć (Mergers & Aquisitions).
Krok 4
Optymalizacja wielkości
grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej i być podporządkowany zarządowi lub dyrektorowi/prezesowi. Prezentowana procedura tworzenia strategii przewiduje 7 kroków, prowadzących do właściwych decyzji, a mianowicie:<br>Krok 1<br>Określenie pozycji rynkowej tzw. strategicznych jednostek biznesu SJB, czyli różnych form działania i grup produktów w warunkach Unii Europejskiej.<br>Krok 2<br>Opracowanie kierunków strategii dla poszczególnych grup produktowych.<br>Krok 3<br>Stworzenie koncepcji finansowania działalności europejskiej, w tym z wykorzystaniem zakupów i przejęć (Mergers &amp; Aquisitions).<br>Krok 4<br>Optymalizacja wielkości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego