Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
w rolach epizodycznych, nigdy głównych. Głównym konsumentem był zaś gracz-mężczyzna, identyfikujący się z wizerunkiem silnego zabijaki. Efekt identyfikacji był tym większy, że hitowe gry wykonuje się w technice prezentacji "first person perspective". Oznacza to, że gracz patrzy na świat oczami prowadzonej przez siebie postaci (właściwie wciela się w nią), a wszystko, co może "u siebie" zobaczyć, to dłoń ściskająca kolejne śmiercionośne narzędzie. "Tomb Raider" pokazuje nam główną bohaterkę w pełnej krasie. I to, można by powiedzieć, w ujęciach z kilku dynamicznych kamer. Będąc najczęściej tuż za plecami Lary, możemy podziwiać, jak biegnie, czołga się, wspina, pływa, skacze itp. No i
w rolach epizodycznych, nigdy głównych. Głównym konsumentem był zaś gracz-mężczyzna, identyfikujący się z wizerunkiem silnego zabijaki. Efekt identyfikacji był tym większy, że hitowe gry wykonuje się w technice prezentacji <foreign>"first person perspective"</>. Oznacza to, że gracz patrzy na świat oczami prowadzonej przez siebie postaci (właściwie wciela się w nią), a wszystko, co może "u siebie" zobaczyć, to dłoń ściskająca kolejne śmiercionośne narzędzie. "Tomb Raider" pokazuje nam główną bohaterkę w pełnej krasie. I to, można by powiedzieć, w ujęciach z kilku dynamicznych kamer. Będąc najczęściej tuż za plecami Lary, możemy podziwiać, jak biegnie, czołga się, wspina, pływa, skacze itp. No i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego