Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.03 (2)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA.
- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a ja jestem obciążana abonamentem. Rachunki TP SA przysyła na moje nazwisko pod stary adres. Na szczęście osoba, która kupiła ode mnie mieszkanie, jest uczciwa i nie korzysta z tego telefonu. Oczywiście telefonu w Legionowie także nie mam. Kilkakrotnie interweniowałam w Telepunkcie w Legionowie, ale bez skutku. Pracownicy Telekomunikacji nie wiedzieli nawet, gdzie odesłali moje
września 2003 r. osobiście złożyła wniosek o przeniesienie telefonu w Biurze Obsługi Klienta TP SA. <br>&lt;q&gt;- Wniosek przyjęto, ale telefonu nie mam. Mało tego, obiecano, że telefon w Serocku będzie odłączony 23 września, taką datę mam zaznaczoną na podaniu przez pracownika Telekomunikacji. Do dzisiaj ten numer działa, a ja jestem obciążana abonamentem. Rachunki TP SA przysyła na moje nazwisko pod stary adres. Na szczęście osoba, która kupiła ode mnie mieszkanie, jest uczciwa i nie korzysta z tego telefonu. Oczywiście telefonu w Legionowie także nie mam. Kilkakrotnie interweniowałam w Telepunkcie w Legionowie, ale bez skutku. Pracownicy Telekomunikacji nie wiedzieli nawet, gdzie odesłali moje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego