Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży".
- Jeżeli akwizytorowi zależy wyłącznie na sprzedaniu towaru, najczęściej nic mu się nie uda. Najistotniejsze jest bowiem rozpoznanie potrzeb kupującego. Sprzedaż to tylko
bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży".<br> - Jeżeli akwizytorowi zależy wyłącznie na sprzedaniu towaru, najczęściej nic mu się nie uda. Najistotniejsze jest bowiem rozpoznanie potrzeb kupującego. Sprzedaż to tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego