Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje się różne klasyfikacje. Najczęściej kryterium ich wyodrębnienia jest poziom dochodu i/lub zawód głowy rodziny. Ogólną prawidłowością tych oznaczeń jest to, iż wcześniejsze litery w alfabecie oznaczają wyższe dochody. Na przykład grupa AB w Portugalii, Grecji czy Hiszpanii oraz grupa A w Wielkiej Brytanii i Francji - to konsumenci o najwyższych dochodach. Grupa D w większości krajów i grupa E w Irlandii i Wielkiej Brytanii - to nabywcy, których dochody są najniższe. Obok poziomu dochodów klasyfikacja ta uwzględnia
ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje się różne klasyfikacje. Najczęściej kryterium ich wyodrębnienia jest poziom dochodu i/lub zawód głowy rodziny. Ogólną prawidłowością tych oznaczeń jest to, iż wcześniejsze litery w alfabecie oznaczają wyższe dochody. Na przykład grupa AB w Portugalii, Grecji czy Hiszpanii oraz grupa A w Wielkiej Brytanii i Francji - to konsumenci o najwyższych dochodach. Grupa D w większości krajów i grupa E w Irlandii i Wielkiej Brytanii - to nabywcy, których dochody są najniższe. Obok poziomu dochodów klasyfikacja ta uwzględnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego