Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
obecnie sprawa licencji "Armstronga" przeszła do historii Fabryki Amortyzatorów w Krośnie. Inne zaś problemy są na przysłowiowej tapecie.
PROBLEM NR 1 - JAKOŚĆ
Nie ulega wątpliwości, iż amortyzator jest tą częścią samochodu, która "ciężko pracuje" i już po stosunkowo krótkiej eksploatacji ujawniają się jej wszelkie braki. Nic więc dziwnego, iż właśnie amortyzatory są szczególnie na cenzurowanym tak u odbiorców krajowych jak i zagranicznych.
Dlatego w Fabryce jakość produkowanych amortyzatorów jest starannie kontrolowana. Na końcu taśmy montażowej każdy, amortyzator jest sprawdzany. Sporządza się charakterystykę sił tłumienia. Pojedyncze sztuki trafiają na specjalne stanowiska, gdzie prowadzone są próby zmęczeniowe. Dla porównania na stanowiskach tych bada
obecnie sprawa licencji "Armstronga" przeszła do historii Fabryki Amortyzatorów w Krośnie. Inne zaś problemy są na przysłowiowej tapecie. <br>&lt;tit1&gt;PROBLEM NR 1 - JAKOŚĆ&lt;/&gt; <br>Nie ulega wątpliwości, iż amortyzator jest tą częścią samochodu, która "ciężko pracuje" i już po stosunkowo krótkiej eksploatacji ujawniają się jej wszelkie braki. Nic więc dziwnego, iż właśnie amortyzatory są szczególnie na cenzurowanym tak u odbiorców krajowych jak i zagranicznych. <br>Dlatego w Fabryce jakość produkowanych amortyzatorów jest starannie kontrolowana. Na końcu taśmy montażowej każdy, amortyzator jest sprawdzany. Sporządza się charakterystykę sił tłumienia. Pojedyncze sztuki trafiają na specjalne stanowiska, gdzie prowadzone są próby zmęczeniowe. Dla porównania na stanowiskach tych bada
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego