Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Polisa pod kontrolą aCRM
Analityczny system CRM pozwala na precyzyjne określenie klientów skłonnych do odejścia, co pozwala pięciokrotnie zmniejszyć koszty związane z utrzymaniem klientów.
KRZYSZTOF SASKIEWICZ
Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.
Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy
Polisa pod kontrolą aCRM&lt;/&gt;<br>Analityczny system CRM pozwala na precyzyjne określenie klientów skłonnych do odejścia, co pozwala pięciokrotnie zmniejszyć koszty związane z utrzymaniem klientów.<br>KRZYSZTOF SASKIEWICZ<br>Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.<br>Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego