Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
strategia maximaxi.
Słabości wewnętrzne przedsiębiorstwa eksportującego można zmniejszać w różny sposób, zależnie od tego, co stanowi ich istotę. W krótkim czasie dobrym rozwiązaniem może być zawarcie aliansu strategicznego z partnerem krajowym lub zagranicznym. Na temat strategii aliansów była już mowa wcześniej.
3.6. Macierz międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo o zróżnicowanym asortymencie towarowym, prowadzące swe działania gospodarcze na rynku międzynarodowym, może znajdować się w różnej sytuacji konkurencyjnej na tych rynkach. Te sytuacje przedstawia tzw. macierz konkurencyjności międzynarodowej.
Jeżeli przykładowo przedsiębiorstwo produkuje 5 grup wyrobów i sprzedaje je na 8 z 15 rynków Unii Europejskiej, to ich pozycja konkurencyjna na tych rynkach jest
strategia maximaxi.<br>Słabości wewnętrzne przedsiębiorstwa eksportującego można zmniejszać w różny sposób, zależnie od tego, co stanowi ich istotę. W krótkim czasie dobrym rozwiązaniem może być zawarcie aliansu strategicznego z partnerem krajowym lub zagranicznym. Na temat strategii aliansów była już mowa wcześniej.<br>3.6. Macierz międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa<br>Przedsiębiorstwo o zróżnicowanym asortymencie towarowym, prowadzące swe działania gospodarcze na rynku międzynarodowym, może znajdować się w różnej sytuacji konkurencyjnej na tych rynkach. Te sytuacje przedstawia tzw. macierz konkurencyjności międzynarodowej.<br>Jeżeli przykładowo przedsiębiorstwo produkuje 5 grup wyrobów i sprzedaje je na 8 z 15 rynków Unii Europejskiej, to ich pozycja konkurencyjna na tych rynkach jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego