Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
oto zapewne chodziło konstruktorom i specjalistom od marketingu. Do fiata multipli trzeba się przyzwyczaić, w przeciwieństwie do renault mégane scenic, który natychmiast zyskał uznanie, zdobywając zaszczytny tytuł Samochód Roku, a w ciągu dwóch lat - ponad pół miliona klientów w 30 krajach. Recepta na sukces okazała się prosta: trzeba stworzyć nowe auto, którym może wygodnie podróżować pięcioosobowa rodzina nie mogąca sobie pozwolić na kupno klasycznego vana.
Najszybciej pomysł ten urzeczywistnili Francuzi, potem w ich ślady poszli Niemcy i Włosi. Michael Schumacher, kierowca Formuły 1 reklamujący fiata multiplę, w bardzo prosty sposób przedstawił zasady budowania nowego samochodu. Dotychczas żadnemu producentowi minivanów nie udało
oto zapewne chodziło konstruktorom i specjalistom od marketingu. Do fiata multipli trzeba się przyzwyczaić, w przeciwieństwie do renault mégane scenic, który natychmiast zyskał uznanie, zdobywając zaszczytny tytuł Samochód Roku, a w ciągu dwóch lat - ponad pół miliona klientów w 30 krajach. Recepta na sukces okazała się prosta: trzeba stworzyć nowe auto, którym może wygodnie podróżować pięcioosobowa rodzina nie mogąca sobie pozwolić na kupno klasycznego vana.<br>Najszybciej pomysł ten urzeczywistnili Francuzi, potem w ich ślady poszli Niemcy i Włosi. Michael Schumacher, kierowca Formuły 1 reklamujący fiata multiplę, w bardzo prosty sposób przedstawił zasady budowania nowego samochodu. Dotychczas żadnemu producentowi minivanów nie udało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego