Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności.
Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie wątpliwości wobec własnych sądów i opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu uznawane są za autentyczne. Kryterium to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość
zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności. <br>Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie wątpliwości wobec własnych sądów i opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu uznawane są za autentyczne. Kryterium to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego