Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
to, by go ominąć. Te, które weszły tu pięć, sześć lat temu, zdążyły się już okopać. Wprowadzanie kolejnych wymaga więc większych inwestycji - dodaje Piotr Łukasiewicz, socjolog, szef działu badań agencji McCann-Erickson.

W ciągu ostatnich miesięcy tylko w Warszawie rozpoczęło działalność ponad 40 firmowych salonów sprzedaży. Przedstawiciele zachodnich marek otwierają autoryzowane salony w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu czy Katowicach. - Polscy klienci stają się coraz bardziej wymagający. Zwracają większą uwagę na jakość produktów i nie wystarcza im już kupowanie ubrań znanych kreatorów w zapełnionych różnymi towarami sklepach czy - jak było kilka lat temu - wprost z walizek - twierdzi Jerzy Mazgaj, właściciel niedawno otwartego salonu
to, by go ominąć. Te, które weszły tu pięć, sześć lat temu, zdążyły się już okopać. Wprowadzanie kolejnych wymaga więc większych inwestycji - dodaje Piotr Łukasiewicz, socjolog, szef działu badań agencji McCann-Erickson.<br><br>W ciągu ostatnich miesięcy tylko w Warszawie rozpoczęło działalność ponad 40 firmowych salonów sprzedaży. Przedstawiciele zachodnich marek otwierają autoryzowane salony w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu czy Katowicach. - Polscy klienci stają się coraz bardziej wymagający. Zwracają większą uwagę na jakość produktów i nie wystarcza im już kupowanie ubrań znanych kreatorów w zapełnionych różnymi towarami sklepach czy - jak było kilka lat temu - wprost z walizek - twierdzi Jerzy Mazgaj, właściciel niedawno otwartego salonu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego