Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
indywidualny osobisty odbiór, nie tracąc swojej tożsamości i obiektywnego istnienia. Treści, jakie zawiera, wynikają z jego ontologicznej budowy, ale mają zupełnie "ludzkie" znaczenie.
Wprowadzenie pojęcia dynamizacji daje przekonanie o racjonalności estetyki przy zastosowaniu teorii systemów. Być może, w świetle wcześniejszych uwag, można by potraktować ten proces jako fundament dla wszelkich badań ontologicznych dotyczących dzieła sztuki, szczególnie przy zastosowaniu analizy systemowej.

ROZDZIAŁ 12 Przykłady dynamizacji dzieł sztuki
Problematyka estetyki wymaga, by rozważania teoretyczne znalazły swoje potwierdzenie w praktyce. Spróbujmy krótko przedstawić na paru przykładach proces dynamizacji struktury rudymentarnej kilku dzieł sztuki. Postaramy się także uzasadnić potrzebę wprowadzenia tego pojęcia w przypadku analizy
indywidualny osobisty odbiór, nie tracąc swojej tożsamości i obiektywnego istnienia. Treści, jakie zawiera, wynikają z jego ontologicznej budowy, ale mają zupełnie "ludzkie" znaczenie.<br>Wprowadzenie pojęcia dynamizacji daje przekonanie o racjonalności estetyki przy zastosowaniu teorii systemów. Być może, w świetle wcześniejszych uwag, można by potraktować ten proces jako fundament dla wszelkich badań ontologicznych dotyczących dzieła sztuki, szczególnie przy zastosowaniu analizy systemowej.&lt;/&gt;<br><br> &lt;div&gt;ROZDZIAŁ 12 Przykłady dynamizacji dzieł sztuki&lt;/&gt; <br>Problematyka estetyki wymaga, by rozważania teoretyczne znalazły swoje potwierdzenie w praktyce. Spróbujmy krótko przedstawić na paru przykładach proces dynamizacji struktury rudymentarnej kilku dzieł sztuki. Postaramy się także uzasadnić potrzebę wprowadzenia tego pojęcia w przypadku analizy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego