Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Organizacji
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok powstania: 1965
człowieka kolory działają nie tylko na jego psychikę i samopoczucie, lecz także na wydajność pracy. Potwierdziły to ponad wszelką wątpliwość badania, przeprowadzone wśród pracowników pracujących w pomieszczeniach wykonanych zgodnie z zaleceniami koloryzacji. Najbardziej pożądane są kolory pastelowe, nie rozpraszające uwagi i pozytywnie wpływające na samopoczucie, fachowcy jednak sugerują większą różnorodność barw - szczególnie w zakładach pracy zatrudniających w większości kobiety, bardziej od mężczyzn wrażliwe na kolory. Przewiduje się objęcie akcją koloryzacji zarówno pomieszczeń przeznaczonych do pracy jak również świetlic, stołówek i innych lokali rekreacyjnych; projektuje się nawet wprowadzenie odrębnych kolorystycznie ubrań dla pracowników większych działów.
"Dom Słowa Polskiego" w Warszawie jako jeden
człowieka kolory działają nie tylko na jego psychikę i samopoczucie, lecz także na wydajność pracy. Potwierdziły to ponad wszelką wątpliwość badania, przeprowadzone wśród pracowników pracujących w pomieszczeniach wykonanych zgodnie z zaleceniami koloryzacji. Najbardziej pożądane są kolory pastelowe, nie rozpraszające uwagi i pozytywnie wpływające na samopoczucie, fachowcy jednak sugerują większą różnorodność barw - szczególnie w zakładach pracy zatrudniających w większości kobiety, bardziej od mężczyzn wrażliwe na kolory. Przewiduje się objęcie akcją koloryzacji zarówno pomieszczeń przeznaczonych do pracy jak również świetlic, stołówek i innych lokali rekreacyjnych; projektuje się nawet wprowadzenie odrębnych kolorystycznie ubrań dla pracowników większych działów.<br>"Dom Słowa Polskiego" w Warszawie jako jeden
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego