Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
z turbodieslem 1,9 JTD. Następnie dołączą do nich wersje: zasilana metanem, dwupaliwowa, tzw. bifuel, na metan lub benzynę, a także z napędem mieszanym benzynowo-elektrycznym.

DANIEL RATOWSKI




Z PIEKŁA RODEM


BMW M 5 - PIERWSZA JAZDA

Dokładnie w 20 lat po prezentacji pierwszego spośród modeli M GmbH, M1, pokazano najnowszy bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.

Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy
z turbodieslem 1,9 JTD. Następnie dołączą do nich wersje: zasilana metanem, dwupaliwowa, tzw. bifuel, na metan lub benzynę, a także z napędem mieszanym benzynowo-elektrycznym.<br><br>&lt;au&gt;DANIEL RATOWSKI&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Z PIEKŁA RODEM&lt;/tit&gt;<br><br><br>&lt;tit&gt;BMW M 5 - PIERWSZA JAZDA&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Dokładnie w 20 lat po prezentacji pierwszego spośród modeli M GmbH, M1, pokazano najnowszy bawarski rarytas. O lepszym jubileuszowym prezencie nie można marzyć.&lt;/intro&gt;<br><br>Historia sportowej "piątki" sięga 1984 roku. Ówczesne "M5", produkowane przez trzy lata, napędzał 286-konny motor. Uzyskiwało prędkość maksymalną 245 km/h, a pierwszą "setkę" osiągało w 6,4 s. Następca miał silnik o mocy 340 KM. Sprzedano 12 tys. jego egzemplarzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego