Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
tworzenie rysunków.
15
Personifikacja - Drzewo czuje, myśli, cierpi... - ćwiczenie wyrażania uczuć
j.w.
- tworzenie scenek pantomimicznych albo rysowanie krótkich historyjek komiksowych.
16
Jestem drzewem - rosnę, kwitnę, walczę z wiatrem, burzą, usycham, umieram - scenka ruchowo-mimiczna
Poszczególni uczniowie wybierają sytuację z listy, kolejno pokazują (odgrywają) tę sytuację gestami, mimiką, ruchem ciała, bez słów. (klasa może też odgadywać sens scenki). Nauczyciel filmuje występujących.
17
Jestem drzewem - rosnę, kwitnę, walczę z wiatrem, burzą, usycham, umieram - scenka muzyczno-ruchowa
Grupy uczniów opracowują krótką scenkę ruchową z tłem muzycznym z dźwięków alternatywnych wytworzonych za pomocą przypadkowo dostępnych materiałów. Poszczególne wystąpienia nauczyciel nagrywa (przynajmniej efekty dźwiękowe), następnie odtwarzane
tworzenie rysunków.<br>15<br>Personifikacja - Drzewo czuje, myśli, cierpi... - ćwiczenie wyrażania uczuć<br>j.w.<br>- tworzenie scenek pantomimicznych albo rysowanie krótkich historyjek komiksowych.<br>16<br>Jestem drzewem - rosnę, kwitnę, walczę z wiatrem, burzą, usycham, umieram - scenka ruchowo-mimiczna<br>Poszczególni uczniowie wybierają sytuację z listy, kolejno pokazują (odgrywają) tę sytuację gestami, mimiką, ruchem ciała, bez słów. (klasa może też odgadywać sens scenki). Nauczyciel filmuje występujących.<br>17<br>Jestem drzewem - rosnę, kwitnę, walczę z wiatrem, burzą, usycham, umieram - scenka muzyczno-ruchowa<br>Grupy uczniów opracowują krótką scenkę ruchową z tłem muzycznym z dźwięków alternatywnych wytworzonych za pomocą przypadkowo dostępnych materiałów. Poszczególne wystąpienia nauczyciel nagrywa (przynajmniej efekty dźwiękowe), następnie odtwarzane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego