Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Ach, żeby był popularny, jedyny - marzą producenci wszystkiego. I wtedy jak szaleni kupimy wszystko w tym kolorze: mydła, ręczniki, papier toaletowy, gąbki, dywany, samochody, popielniczki i ciuchy, ciuchy, ciuchy. I tak zrobimy - jeśli im się uda. Więc oni widzą wszystko w modnym kolorze i usiłują go wylansować, np. wszystko na beżowo. A inni wszystko na khaki. Albo wszystko na brązowo. To nie jest tak, że walczą między sobą, lansują różne opcje i przerabiają wnętrza i nasze szafy na ten kolor. Nie. Oni próbują. A jak się któryś trend załapie, to natychmiast wszystko nam zrobią na ten kolor. Obicia kanap, parasolki, ubranka
Ach, żeby był popularny, jedyny - marzą producenci wszystkiego. I wtedy jak szaleni kupimy wszystko w tym kolorze: mydła, ręczniki, papier toaletowy, gąbki, dywany, samochody, popielniczki i ciuchy, ciuchy, ciuchy. I tak zrobimy - jeśli im się uda. Więc oni widzą wszystko w modnym kolorze i usiłują go wylansować, np. wszystko na beżowo. A inni wszystko na khaki. Albo wszystko na brązowo. To nie jest tak, że walczą między sobą, lansują różne opcje i przerabiają wnętrza i nasze szafy na ten kolor. Nie. Oni próbują. A jak się któryś trend załapie, to natychmiast wszystko nam zrobią na ten kolor. Obicia kanap, parasolki, ubranka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego