Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do ponad 90 km/h. Również bezwzględna prędkość maksymalna wzrosła z 112 km/h do 116km/h (wartość ta nie ma nic wspólnego z przekłamującymi zazwyczaj wskazaniami prędkościomierzy aut).
Tuning a ekonomika
W cyklu miejskim przed modyfikacją auto spalało około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się mechaniki wartość ta wzrosła do zastraszających 10 litrów
się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do ponad 90 km/h. Również bezwzględna prędkość maksymalna wzrosła z 112 km/h do 116km/h (wartość ta nie ma nic wspólnego z przekłamującymi zazwyczaj wskazaniami prędkościomierzy aut).&lt;/&gt; <br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;&lt;orig&gt;Tuning&lt;/&gt; a ekonomika&lt;/&gt; <br>W cyklu miejskim przed modyfikacją auto spalało około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się mechaniki wartość ta wzrosła do zastraszających 10 litrów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego