Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
kupimy w każdym kiosku. Ich produkcji nie zahamował nawet napływ ekskluzywnych zapachów z Zachodu. Ale i te wyroby, które kapitalizm całkowicie wypchnął z rynku, dziś wracają z wielką siłą. Tak jak mleko w szklanych butelkach.

Na pomysł wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad
kupimy w każdym kiosku. Ich produkcji nie zahamował nawet napływ ekskluzywnych zapachów z Zachodu. Ale i te wyroby, które kapitalizm całkowicie wypchnął z rynku, dziś wracają z wielką siłą. Tak jak mleko w szklanych butelkach. <br><br>Na pomysł wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego