Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
w ciągu roku chce pozyskać 50 tys. nowych klientów i 30 mln zł składki. Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do Link4, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe i promocje, które pozwalają zawrzeć umowę z taką samą, jak w Link4, składkę. Powstaje tu pytanie, jak odbije się ten sposób konkurencji na wynikach towarzystw działających
w ciągu roku chce pozyskać 50 tys. nowych klientów i 30 mln zł składki. Już teraz widać, że plan ten zostanie przekroczony. Działanie tego ubezpieczyciel najbardziej dotyka agentów, i to nie tylko z powodu kontrowersyjnych reklam, ale przede wszystkim zachowania klientów. Ci dzwonią do <name type="org">Link4</>, proszą o kwotację lub tylko blefują zaczynając rozmowę z agentem od słów: "oni chcą mnie ubezpieczyć za 1200 zł, ile będzie u was?" W efekcie pojawiają się specjalne zniżki marketingowe i promocje, które pozwalają zawrzeć umowę z taką samą, jak w <name type="org">Link4</>, składkę. Powstaje tu pytanie, jak odbije się ten sposób konkurencji na wynikach towarzystw działających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego