Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 6.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
po podpisaniu umowy. Wtedy wszystkie koszty napraw i wymiany części ponosi nowy właściciel. W przypadku nowych samochodów, niewątpliwie droższych, takie ryzyko jest eliminowane. Auta nowe są praktycznie bezusterkowe, a nawet jeżeli trafi się awaria, jej usunięcie właściciela nic nie kosztuje, bo pojazd jest na gwarancji. Niewątpliwą wadą nowych samochodów jest błyskawiczna utrata wartości. Auto kosztujące w chwili zakupu 30 tys. zł, po roku jest warte już tylko 25-27 tys. zł, a po dwóch latach 23-24 tys. zł lub mniej. Cena, jaką trzeba zapłacić za nowy samochód, w Polsce jest do tego niewspółmiernie wysoka w stosunku do poziomu średnich wynagrodzeń
po podpisaniu umowy. Wtedy wszystkie koszty napraw i wymiany części ponosi nowy właściciel. W przypadku nowych samochodów, niewątpliwie droższych, takie ryzyko jest eliminowane. Auta nowe są praktycznie bezusterkowe, a nawet jeżeli trafi się awaria, jej usunięcie właściciela nic nie kosztuje, bo pojazd jest na gwarancji. Niewątpliwą wadą nowych samochodów jest błyskawiczna utrata wartości. Auto kosztujące w chwili zakupu 30 tys. zł, po roku jest warte już tylko 25-27 tys. zł, a po dwóch latach 23-24 tys. zł lub mniej. Cena, jaką trzeba zapłacić za nowy samochód, w Polsce jest do tego niewspółmiernie wysoka w stosunku do poziomu średnich wynagrodzeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego