Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.
W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed
sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.<br>W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego