Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Niezależnie od obrotów silnika, prędkości, z jaką się porusza samochód, i nawierzchni żadna część nadwozia nie wpada w wibracje. "S80" zachowuje się wyjątkowo stabilnie na długich, szybko pokonywanych łukach i ma neutralną charakterystykę prowadzenia, mimo że na przednią oś przypada 57% masy pojazdu. Jedynie ciasne zakręty powodują, że Volvo zaczyna bujać się na boki i sprawiać wrażenie zbyt miękko zawieszonego.

W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.

Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy
Niezależnie od obrotów silnika, prędkości, z jaką się porusza samochód, i nawierzchni żadna część nadwozia nie wpada w wibracje. "S80" zachowuje się wyjątkowo stabilnie na długich, szybko pokonywanych łukach i ma neutralną charakterystykę prowadzenia, mimo że na przednią oś przypada 57% masy pojazdu. Jedynie ciasne zakręty powodują, że Volvo zaczyna bujać się na boki i sprawiać wrażenie zbyt miękko zawieszonego.<br><br>W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.<br><br>Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego