Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Yorku, branża konsultingowa lub reklama, szczebioty: "Och, na początku było trudno, żyłam bardzo skromnie, kawa bez mleczka, szampon bez odżywki...". Czytasz i myślisz: "No nie, to nie dla mnie, ja nie jestem taka przebojowa, ja się do tego nie nadaję". Tymczasem o dynamicznym rozwoju gospodarczego sektora prywatnego w Polsce przesądziły bynajmniej nie agencje reklamowe, ale hurtownie, biura rachunkowe, bary i bazary, nie specjaliści od marketingu, a fryzjerki, księgowe, akwizytorzy, sklepikarze. Kiedy w 1994 roku Polsko-Amerykański Fundusz Przedsiębiorczości powołał instytucję, której celem było kredytowanie i wspieranie małych przedsiębiorstw, okazało się, że podstawowym problemem tego Funduszu Mikro było... przekonanie Polaków, że mogą
Yorku, branża konsultingowa lub reklama, szczebioty: "Och, na początku było trudno, żyłam bardzo skromnie, kawa bez mleczka, szampon bez odżywki...". Czytasz i myślisz: "No nie, to nie dla mnie, ja nie jestem taka przebojowa, ja się do tego nie nadaję". Tymczasem o dynamicznym rozwoju gospodarczego sektora prywatnego w Polsce przesądziły bynajmniej nie agencje reklamowe, ale hurtownie, biura rachunkowe, bary i bazary, nie specjaliści od marketingu, a fryzjerki, księgowe, akwizytorzy, sklepikarze. Kiedy w 1994 roku Polsko-Amerykański Fundusz Przedsiębiorczości powołał instytucję, której celem było kredytowanie i wspieranie małych przedsiębiorstw, okazało się, że podstawowym problemem tego Funduszu Mikro było... przekonanie Polaków, że mogą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego