Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy turystyczne
Rok: 1995
przestrzeni lat przedwojennych, kiedy komunikacja lotnicza była jeszcze w fazie rozwoju a szczególnie przed upaństwowieniem, kiedy lataliśmy pod szyldem Aerolloydu a następnie Aerolotu, każdemu z nas zdarzały się więcej lub mniej zabawne przygody. Komunikacja lotnicza była wtedy pełna romantyzmu. Pasażerom się nie spieszyło. Latali przeważnie dla przyjemności. Już sam lot byt dla nich wielka przygodą. Zdarzały się i międzylądowania z powodów atmosferycznych lub technicznych ale pasażera to nie zrażało i z zadowoleniem czekał na odlot, przy herbatce u właściciela majątku. Lataliśmy wtedy przeważnie na czteroosobowym Junkersie. Pasażer wchodził po schodkach na skrzydło a następnie przez skrzydło do kabiny.
A oto jak
przestrzeni lat przedwojennych, kiedy komunikacja lotnicza była jeszcze w fazie rozwoju a szczególnie przed upaństwowieniem, kiedy lataliśmy pod szyldem Aerolloydu a następnie Aerolotu, każdemu z nas zdarzały się więcej lub mniej zabawne przygody. Komunikacja lotnicza była wtedy pełna romantyzmu. Pasażerom się nie spieszyło. Latali przeważnie dla przyjemności. Już sam lot byt dla nich wielka przygodą. Zdarzały się i międzylądowania z powodów atmosferycznych lub technicznych ale pasażera to nie zrażało i z zadowoleniem czekał na odlot, przy herbatce u właściciela majątku. Lataliśmy wtedy przeważnie na czteroosobowym Junkersie. Pasażer wchodził po schodkach na skrzydło a następnie przez skrzydło do kabiny.<br>A oto jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego