Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
powoduje odblokowanie bloku końcowego na stacji Serock. Czynność ta uniemożliwia wyprawienie następnego pociągu na ten szlak na sygnał zezwalający na semaforze, aż do momentu zablokowania bloku końcowego w Serocku i odblokowania się bloku początkowego w Stronnie.

Po przyjęciu pociągu 9043 na stację Serock i upewnieniu się, iż pociąg wjechał w całości (tj. z sygnałami końcowymi i zderzakami) dyżurny ruchu zablokowuje blok końcowy, co powoduje odblokowanie się bloku początkowego na stacji Stronno i dla Stronna oznacza, iż pociąg 9043 dojechał i szlak został zwolniony.
Linia dwutorowa
Na linii dwutorowej, przy jednokierunkowej blokadzie liniowej, nie stosuje się telefonogramu dotyczącego pozwolenia na wyprawienie pociągu
powoduje odblokowanie bloku końcowego na stacji Serock. Czynność ta uniemożliwia wyprawienie następnego pociągu na ten szlak na sygnał zezwalający na semaforze, aż do momentu zablokowania bloku końcowego w Serocku i odblokowania się bloku początkowego w Stronnie.<br><br>Po przyjęciu pociągu 9043 na stację Serock i upewnieniu się, iż pociąg wjechał w całości (tj. z sygnałami końcowymi i zderzakami) dyżurny ruchu zablokowuje blok końcowy, co powoduje odblokowanie się bloku początkowego na stacji Stronno i dla Stronna oznacza, iż pociąg 9043 dojechał i szlak został zwolniony.<br>Linia dwutorowa<br>Na linii dwutorowej, przy jednokierunkowej blokadzie liniowej, nie stosuje się telefonogramu dotyczącego pozwolenia na wyprawienie pociągu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego