Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
z wałem korbowym oraz łożysk tocznych korbowodu. Luzy, czyniące te zespoły nieprzydatnymi do pracy w silniku spalinowym, są bez znaczenia w sprężarce, która ma przecież niewielkie obroty.
Jako koła zamachowego i jednocześnie pasowego użyjemy koła magnesowego, osadzonego na wale silnika. Magnesy zamocowane wewnątrz aluminiowego odlewu koła oddziaływają hamująco na zwory cewek. Dlatego też koło zdejmiemy, a następnie usuniemy obydwie cewki prądnicy i iskrownika.
Koło zdejmiemy za pomocą ściągacza w bardzo prosty sposób: odkręcamy o 2-3 obroty śruby oznaczone literami A, B, C (rys. 11), a następnie odkręcamy centralną śrubę dociskającą oznaczoną literą D, aż do oporu. Potem dokręcamy stopniowo śruby
z wałem korbowym oraz łożysk tocznych korbowodu. Luzy, czyniące te zespoły nieprzydatnymi do pracy w silniku spalinowym, są bez znaczenia w sprężarce, która ma przecież niewielkie obroty.<br>Jako koła zamachowego i jednocześnie pasowego użyjemy koła magnesowego, osadzonego na wale silnika. Magnesy zamocowane wewnątrz aluminiowego odlewu koła oddziaływają hamująco na zwory cewek. Dlatego też koło zdejmiemy, a następnie usuniemy obydwie cewki prądnicy i iskrownika.<br>Koło zdejmiemy za pomocą ściągacza w bardzo prosty sposób: odkręcamy o 2-3 obroty śruby oznaczone literami A, B, C (rys. 11), a następnie odkręcamy centralną śrubę dociskającą oznaczoną literą D, aż do oporu. Potem dokręcamy stopniowo śruby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego