Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
miesiąca - po wypłatach. Wnikliwiej niż Francuzi porównują ceny, zwracają szczególną uwagę na jakość, przydatność towaru. Mimo że hipermarkety zaczęły się pojawiać w Polsce zaledwie kilka lat temu, dziś już prawie jedna trzecia Polaków nie wyobraża sobie innego sposobu spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa, trzy razy w miesiącu. We wrześniu tego roku ogromne sklepy wielobranżowe odwiedziło prawie 20 proc. mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.
Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już
miesiąca - po wypłatach. Wnikliwiej niż Francuzi porównują ceny, zwracają szczególną uwagę na jakość, przydatność towaru. Mimo że hipermarkety zaczęły się pojawiać w Polsce zaledwie kilka lat temu, dziś już prawie jedna trzecia Polaków nie wyobraża sobie innego sposobu spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa, trzy razy w miesiącu. We wrześniu tego roku ogromne sklepy wielobranżowe odwiedziło prawie 20 proc. mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.<br> Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego