Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
klientów banku oraz ich siły przetargowej podczas negocjacji. Można wówczas mówić o grupie klientów reprezentujących niewielką siłę przetargową. Jest ona przede wszystkim pochodną ich liczebności i pozycji ekonomicznej na rynku. Do grupy tej zalicza się małe i drobne firmy, a w odniesieniu do klientów-osób fizycznych - tzw. klienta masowego. Cechą charakterystyczną tej grupy jest też stosunkowo niewielka wiedza z zakresu możliwości finansowania swojej działalności. W odniesieniu do tej grupy klientów banki stosują najczęściej politykę stałych cen, akceptowanych przez klientów. Do innej grupy klientów zaliczyć możemy firmy średnie, które utrzymują kontakty z wieloma bankami oraz zamożnych klientów indywidualnych. Ich popyt na produkty
klientów banku oraz ich siły przetargowej podczas negocjacji. Można wówczas mówić o grupie klientów reprezentujących niewielką siłę przetargową. Jest ona przede wszystkim pochodną ich liczebności i pozycji ekonomicznej na rynku. Do grupy tej zalicza się małe i drobne firmy, a w odniesieniu do klientów-osób fizycznych - tzw. klienta masowego. Cechą charakterystyczną tej grupy jest też stosunkowo niewielka wiedza z zakresu możliwości finansowania swojej działalności. W odniesieniu do tej grupy klientów banki stosują najczęściej politykę stałych cen, akceptowanych przez klientów. Do innej grupy klientów zaliczyć możemy firmy średnie, które utrzymują kontakty z wieloma bankami oraz zamożnych klientów indywidualnych. Ich popyt na produkty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego