Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
utożsamiać się z lodówką?) Młody człowiek, zwłaszcza z działu marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę). Browary widzą więc przyszłość jasno. A w perspektywie walka z konkurencją. W dawnych latach była wielka przyjaźń między browarami. Przyczyna była prosta - obowiązywał ścisły regionalny podział. Okocim
utożsamiać się z lodówką?) Młody człowiek, zwłaszcza z działu marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę). Browary widzą więc przyszłość jasno. A w perspektywie walka z konkurencją. W dawnych latach była wielka przyjaźń między browarami. Przyczyna była prosta - obowiązywał ścisły regionalny podział. Okocim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego